Number of the records: 1  

Analýza faktorů ovlivňujících poptávku po produkci vybrané firmy

  1. S-BP 4955
    Masopustová, Lucie, 1987-
    Analýza faktorů ovlivňujících poptávku po produkci vybrané firmy [rukopis] = Analysis of factors and their effect on production of the chosen company / Lucie Masopustová. -- 2010. -- 50 l., [2] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zaměřuje na všechny druhy faktorů, které mohou jak pozitivně tak i negativně ovlivňovat poptávku po určitých produktech. Zabývá se také různými typy spotřebitelů a potencionálních zákazníků, jak jejich nákupním chováním, tak také chováním po nákupu. Pro sledování jsem si vybrala firmu vyrábějící sportovní oblečení a vybavení pro aktivní sportovce i volný čas - Hervis Sports. V mé práci se nejprve snažím seznámit čtenáře se všemi možnými faktory, které mohou poptávku po právě vyráběných produktech ovlivňovat. Dalším krokem je např. sledovat podnik z pohledu zásob a schopnosti rychle reagovat na změnu poptávky na trhu (zvýšení zájmu o nákup výrobků), které jsou způsobeny změnou potřeb zákazníka. Východiskem může být rychlá reakce a přemístění zásob z jedné prodejny, do prodejny druhé. Na konci práce čtenáře seznámím s několika různými zákazníky, u kterých jsem zjišťovala, který faktor je pro ně osobně prioritním a dle kterého se při nákupu rozhodují.. -- Abstract: This bachelor work contentres on all of types of factors, which can positively or negatively affect demand of chosen products. It deals with different types of consumers and potentional clients, their behaviour during and after shopping too. I choose a firm, which produces clothing and products for sport, for active and pasive sportsmen ? Hervis Sports. I try to make readers acquainted with factors, which can affect demand of chosen product. The next step is for example keeping tabs on reserves and on skills of company to react to changes on buyers´ market. These changes are create by variance of needs of consumers. The way out can be for example moving of reserves from one store to other. In the end of this work i introduce different types of consumers to my readers. I ask these consumers which factor is priority for them and how they decide during the course of shopping.
    Heczko, Stanislav, 1962-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    firmy. spotřebitelská poptávka. spotřebitelské chování. faktor. poptávka. factor. demand. bakalářské práce
    366.1. 339.133. 005.71. 334.72. 347.715. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.