Number of the records: 1
Aktuální trendy cestovního ruchu v Chorvatsku
Title statement Aktuální trendy cestovního ruchu v Chorvatsku [rukopis] = The actual trends of tourism in Croatia / Petra Hromádková Par.title The actual trends of tourism in Croatia Personal name Hromádková, Petra, (dissertant) Issue data 2010 Phys.des. 59 l., [5] l. příl. : mapy, il. Note Lic. smlouva Abstract Ve své bakalářské práci s názvem ?Aktuální trendy cestovního ruchu v Chorvatsku? se v první části věnuji teoretickým poznatkům vycházejících z literatury a mých získaných zkušeností z oblasti cestovního ruchu. Popisuji, jak vznikal cestovní ruch, jak se vyvíjel v určitých etapách a jaké jsou dnešní trendy trhu v Evropě i ve světě. Cestovní ruch je velmi obsáhlé téma a proto se snažím také vysvětlit význam cestovního ruchu, předpoklady, které vedou k jeho úspěšné realizaci a v neposlední řadě charakterizuji druhy, formy a služby cestovního ruchu. V druhé části bakalářské práce se konkrétně zabývám cestovním ruchem Chorvatska. Nejprve představuji Chorvatsko jako jednu destinaci a poté rozděluji Chorvatsko do jednotlivých turistických destinací, z nichž se zaměřuji na město Omiš, ve kterém vyjmenovávám destinační produkty a služby. Na základě dotazníkového šetření a provedení SWOT analýzy navrhuji dvě marketingové strategie, které by jistě přispěly k výraznému rozvoji příjezdového cestovního ruchu v Omiši, což je cílem mé bakalářské práce. In my thesis entitled "Current trends of tourism in Croatia", the first part is devoted to the theoretical knowledge derived from literature and my experience in the field of tourism. I am describing the roots of tourism as developed in certain stages and what the current market trends in Europe and other parts of world are. Tourism is a very broad topic and therefore I am trying to explain its importance, the assumptions that lead to its successful implementation and finally I am characterizing types, forms, and tourism services. The second part of this work is specifically concerned with tourism in Croatia. First, I am presenting Croatia as an overall destination and then I am dividing Croatia into various tourist destinations. I am focusing on the city called Omis in which I am listing the destination products and services. Based on the survey and the SWOT analysis I am suggesting two marketing strategies that would certainly contribute significantly to the development of tourism in Omis which is the goal of my thesis. Another responsib. Navrátil, Aleš (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings cestovní ruch * marketing cestovního ruchu * marketing destinací Subj. Headings Chorvatsko Subj. Headings národní hospodářství * SWOT analýza * tourism * marketing * national economy * SWOT analysis Form, Genre bakalářské práce Conspect 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví UDC 338.48-4:339.138 * 338.487:658.8 * 338.48 * (497.5) * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101040 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4974 4212132415 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1