Number of the records: 1  

Aktuální trendy cestovního ruchu v Chorvatsku

  1. Title statementAktuální trendy cestovního ruchu v Chorvatsku [rukopis] = The actual trends of tourism in Croatia / Petra Hromádková
    Par.titleThe actual trends of tourism in Croatia
    Personal name Hromádková, Petra, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.59 l., [5] l. příl. : mapy, il.
    NoteLic. smlouva
    AbstractVe své bakalářské práci s názvem ?Aktuální trendy cestovního ruchu v Chorvatsku? se v první části věnuji teoretickým poznatkům vycházejících z literatury a mých získaných zkušeností z oblasti cestovního ruchu. Popisuji, jak vznikal cestovní ruch, jak se vyvíjel v určitých etapách a jaké jsou dnešní trendy trhu v Evropě i ve světě. Cestovní ruch je velmi obsáhlé téma a proto se snažím také vysvětlit význam cestovního ruchu, předpoklady, které vedou k jeho úspěšné realizaci a v neposlední řadě charakterizuji druhy, formy a služby cestovního ruchu. V druhé části bakalářské práce se konkrétně zabývám cestovním ruchem Chorvatska. Nejprve představuji Chorvatsko jako jednu destinaci a poté rozděluji Chorvatsko do jednotlivých turistických destinací, z nichž se zaměřuji na město Omiš, ve kterém vyjmenovávám destinační produkty a služby. Na základě dotazníkového šetření a provedení SWOT analýzy navrhuji dvě marketingové strategie, které by jistě přispěly k výraznému rozvoji příjezdového cestovního ruchu v Omiši, což je cílem mé bakalářské práce.
    In my thesis entitled "Current trends of tourism in Croatia", the first part is devoted to the theoretical knowledge derived from literature and my experience in the field of tourism. I am describing the roots of tourism as developed in certain stages and what the current market trends in Europe and other parts of world are. Tourism is a very broad topic and therefore I am trying to explain its importance, the assumptions that lead to its successful implementation and finally I am characterizing types, forms, and tourism services. The second part of this work is specifically concerned with tourism in Croatia. First, I am presenting Croatia as an overall destination and then I am dividing Croatia into various tourist destinations. I am focusing on the city called Omis in which I am listing the destination products and services. Based on the survey and the SWOT analysis I am suggesting two marketing strategies that would certainly contribute significantly to the development of tourism in Omis which is the goal of my thesis.
    Another responsib. Navrátil, Aleš (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings cestovní ruch * marketing cestovního ruchu * marketing destinací
    Subj. Headings Chorvatsko
    Subj. Headings národní hospodářství * SWOT analýza * tourism * marketing * national economy * SWOT analysis
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    UDC338.48-4:339.138 * 338.487:658.8 * 338.48 * (497.5) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00101040
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 49744212132415sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.