Number of the records: 1  

Analýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic

  1. Title statementAnalýza a návrh marketigové strategie společnosti GGP Czech Republic [rukopis] = The analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic / Monika Mervartová
    Par.titleThe analysis and the concept of marketing strategy of GGP Czech Republic
    Personal name Mervartová, Monika, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.77 l., 3 l. příl. : mapy, il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Another responsib. Vejvoda, Michal (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings marketing * obchodní společnosti
    Subj. Headingsmarketingová strategie marketingový mix analýza PEST SWOT BCG matice marketing marketing strategy marketing mix analysis PEST SWOT BCG matrix
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC347.72 * 339.138 * 658.8 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00103513
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-DIP 9804212131457sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.