Number of the records: 1
Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008
Title statement Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008 [rukopis] / Vratislav Jaroš Personal name Jaroš, Vratislav, (dissertant) Issue data 2010 Phys.des. 56 l., 6 l. příl. : il. Note Lic. smlouva Thesis note Bakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010 Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor) Subj. Headings 2008 Subj. Headings marketing Subj. Headings marketingové koncepce marketingový mix efektivnost marketingu produkt cena misto distribuce propagace komunikační mix marketing marketing conceptions marketing mix efficiency of marketing product price place distribution promotion Communication mix Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105004 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 4660 4212131543 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1