Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008

  1. Title statementAnalýza marketingového mixu firmy Chládek a Tintěra a. s. v roce 2008 [rukopis] / Vratislav Jaroš
    Personal name Jaroš, Vratislav, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.56 l., 6 l. příl. : il.
    NoteLic. smlouva
    Thesis noteBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (degree grantor)
    Subj. Headings 2008
    Subj. Headings marketing
    Subj. Headingsmarketingové koncepce marketingový mix efektivnost marketingu produkt cena misto distribuce propagace komunikační mix marketing marketing conceptions marketing mix efficiency of marketing product price place distribution promotion Communication mix
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105004
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 46604212131543sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.