Number of the records: 1  

Hudební pořady na televizní obrazovce a jejich didaktické využití na ZŠ a SŠ

  1. P-DP 16383
    Fričová, Jana, 1978-
    Hudební pořady na televizní obrazovce a jejich didaktické využití na ZŠ a SŠ [rukopis] / Jana Fričová. -- 2010. -- 87 l., [10] l. příl. : il. + 1 DVD. -- Ved. práce Josef Říha. -- Abstract: Diplomová práce se věnuje charakteristice a vývoji hudebních pořadů na televizní obrazovce s ohledem na možnosti jejich didaktického využití na základních a středních školách. Hudební pořady jsou od počátku nedílnou součástí televizního vysílání, ve kterém nejprve byly používány k zaplnění programové skladby a postupně zlepšujícími se možnostmi vysílací a přenosové techniky se stávaly plnohodnotnými pořady, vhodnými k uspokojivému nahrazení živého představení a poskytování informací z hudebního prostředí. Cílem hudebních pořadů je předávání hudebních informací a estetické působení. Cílem je také diváka pobavit a dokonce působit i terapeuticky.. -- Abstract: The thesis deals with characteristics and development of music programs on the television screen with a view to their didactic usage in basic and secondary schools. Music programs are an integral part of early television, in which first perform the role of filling the schedule and gradually improved, the possibilities of broadcasting and transmission technology is becoming fully-fledged programs, suitable for a satisfactory replacement of live performances and information from the musical environment. The aim is to transfer music programs and music information aesthetic appeal. It also aims to entertain the audience and even act as therapeutically.
    Říha, Josef, 1934-2014. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra hudební výchovy
    televizní pořady. popularizace hudby. televizní hudba. hudební výchova. hudební pořad. didaktika. programová skladba. vývoj. technika. představení. music program. didactics. scheduling. development. technology. performance. diplomové práce
    7.097. 78:37.016. 78:7.097. 78.05. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.