Number of the records: 1
Public relations jako ovlivňování mínění
Title statement Public relations jako ovlivňování mínění / Jozef Ftorek Personal name Ftorek, Jozef, 1973- (author) Edition statement 2., rozš. vyd. Issue data Praha : Grada, 2009 Phys.des. 195 s. : il., faksim. ; 24 cm ISBN 978-80-247-2678-6 (brož.) Edition Manažer. Komunikace Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Subj. Headings public relations * mediální komunikace * veřejné mínění * public relations * communication in mass media * public opinion Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 32.019.5 * 659.4 * 316.772.4 * 316.65 * (035) Country Česko Language čeština Content http://toc.nkp.cz/NKC/200902/contents/nkc20081832919_1.pdf Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-PS 1584 4212130026 volný výběr P750 2009 Date due 31 days S-PS 1584 a 4212130027 volný výběr P750 2009 prezenční výpůjčka v knihovně
Number of the records: 1