Number of the records: 1  

Vliv marketingových nástrojů na obsazenost Hotelu Loučky

  1. Title statementVliv marketingových nástrojů na obsazenost Hotelu Loučky [rukopis] / Barbora Roučková
    Personal name Roučková, Barbora, (dissertant)
    Issue data2007
    Phys.des.48 l., 11 l. příl. : il., tabulky
    NoteLic. smlouva.
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007
    Another responsib. Ilievová, Vladimíra (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (degree grantor)
    Subj. Headings marketing
    Subj. Headingskomunikace marketing propagace reklama zákazník Advertisement Communication Consumer Marketing Publicity
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00009706
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 35564212125461sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.