Number of the records: 1
Implementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení
Title statement Implementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení / André Mašek Personal name Mašek, André, (dissertant) Production 2024 Phys.des. 71 listů : barevné ilustrace, grafy, schémata Note Oponent Tomáš Siviček. Vedoucí práce Libor Měsíček Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024 Another responsib. Siviček, Tomáš (opponent)
Měsíček, Libor, jr. (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings internetový marketing Subj. Headings digitální marketing marketingová strategie online marketing sociální sítě PPC reklamní kampaň SEO Digital marketing marketing strategy online marketing social media PPC ads SEO Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:004.738.5 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196280 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 16294 3300716294 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1