Number of the records: 1  

Implementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení

  1. Title statementImplementace nové strategie digitálního marketingu vybranému podniku a její následné vyhodnocení / André Mašek
    Personal name Mašek, André, (dissertant)
    Production2024
    Phys.des.71 listů : barevné ilustrace, grafy, schémata
    NoteOponent Tomáš Siviček. Vedoucí práce Libor Měsíček
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2024
    Another responsib. Siviček, Tomáš (opponent)
    Měsíček, Libor, jr. (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings internetový marketing
    Subj. Headingsdigitální marketing marketingová strategie online marketing sociální sítě PPC reklamní kampaň SEO Digital marketing marketing strategy online marketing social media PPC ads SEO
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:004.738.5 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00196280
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 162943300716294sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.