Number of the records: 1  

Konec školní nudy

  1. Title statementKonec školní nudy : didaktické metody pro 21. století / Dagmar Sieglová
    Personal name Sieglová, Dagmar, 1970- (author)
    Edition statementPrvní vydání
    Phys.des.336 stran : ilustrace (převážně barevné) ; 24 cm
    ISBN978-80-271-2254-7
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AbstractCílem knihy je podpořit pedagogickou praxi v současné době globalizace, informačního boomu a sociálních médií, kdy dosavadní metody výuky pozbývají na účinnosti. Učitelé všech úrovní vzdělávání i oborů získávají v této knize nástroj, pomocí kterého aktivně zapojí své žáky a studenty do vyučování.
    Subj. Headings 21. století
    Subj. Headings technologie vzdělávání - 21. století * vyučovací metody - 21. století * kooperativní učení * aktivizační metody ve výuce * klíčové kompetence * čtení * psaný projev * komunikační dovednosti * kritické myšlení * technology of education - 21st century * teaching methods - 21st century * cooperative education * activisation methods in education * key competencies * reading * written language * communication skills * critical thinking
    Form, Genre metodické příručky * methodological manuals
    Conspect37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    UDC37.013.2 * 37.091.3 * 37.091.31-048.87 * 37.091.313 * 37.03 * 028.02 * 81'42 * 316.77:81'42 * 159.955:165.021 * (072)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 283193300046639volný výběr K005 2019Date due 31 days
    KB 283193300046683volný výběr K005 2019vypůjčený (Date due 31 days; until 08.07.2024)
    KB 283193300046684PR - Čepičková dr.In-Library Use Only
    KB 283193300046682volný výběr K005 2019Date due 31 days
    KB 283193300070674volný výběr K005 2019Date due 31 days
    KB 283193300070675volný výběr K005 2019Date due 31 days
    Konec školní nudy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.