Number of the records: 1
Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o
Title statement Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o. / Kristina Dörnerová Personal name Dörnerová, Kristina, (dissertant) Phys.des. 85 stran : barevné ilustrace, grafy, schémata Note Oponent Lenka Nigrinová. Vedoucí práce Libor Měsíček Abstract Tato diplomová práce má za cíl zvýšit počet zákazníků a objem zakázek ve firmě Stěhování Mamut s. r. o. Nejprve bylo zjištěno, jaké reklamy firma v současné době využívá, a zároveň došlo k porovnání konkurence. Pro dosažení cíle byly zavedeny reklamní kampaně na Facebooku, Instagramu a ve vyhledávači Google a zároveň byla zavedena tištěná reklama (byly testovány různé formáty). Byla využita metoda dotazování, aby bylo zjištěno, jak se zákazníci o firmě dozvěděli a jaký typ reklamního letáku by na zákazníky nejvíce zapůsobil. Dotazování proběhlo při zadávání nových objednávek. Cílovou skupinou byly firmy i jednotlivci, kteří kontaktovali firmu v rámci žádosti o poskytnutí stěhovacích služeb. Vyhodnocení dotazníků proběhlo na základě chí-kvadrát testu nezávislosti, kde byla zkoumána závislost mezi jednotlivými dvojicemi kategoriálních veličin. Po získání dat byla také vyhodnocena změna situace před a po zavedení reklam a došlo k několika korekcím. V závěru byla zjištěna výnosnost a návratnost investic. The aim of this thesis is to increase the number of customers and the volume of orders in the company Stěhování Mamut s. r. o. Ad campaigns on Facebook, Instagram, and Google have been introduced to achieve the goal, while a print ad has been introduced (different formats have been tested). The questioning method was used to determine how customers learned about the company and what type of advertising leaflet would be most impressive for customers. Querying was done when entering new orders. The target group were companies and individuals who contacted the company as part of the request for moving services. Also, a change in the situation before and after the introduction of the ads was evaluated and several corrections were made after the data was obtained. In conclusion, profitability and return on investment were found. Another responsib. Nigrinová, Lenka (opponent)
Měsíček, Libor, jr. (thesis advisor)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings reklamní kampaně * reklama a propagace * spotřebitelské chování Subj. Headings sociální sítě * internet * investice * zákazníci * společnost * social networking * consumer behavior * advertising campaign * investment * advertising * promotion * customers * company Form, Genre diplomové práce Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.113.6 * 659.1 * 366.1 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181961 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 11116 3300711116 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1