Number of the records: 1
Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu
Title statement Faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka nakupovat potraviny prostřednictvím internetu / Martina Šlechtová Personal name Šlechtová, Martina, (dissertant) Production 2019 Phys.des. 64 stran, 9 nečíslovaných stran příloh : ilustrace, grafy, schémata + 1 CD Note Vedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Petr Houdek Thesis note Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2019 Another responsib. Žambochová, Marta (thesis advisor)
Houdek, Petr (opponent)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor) Subj. Headings řízení vztahů se zákazníky Subj. Headings potraviny segmentace rozhodnutí zákazníka grocery segmentation customer decisions Form, Genre diplomové práce Conspect 005 - Management. Řízení UDC 005.346 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00181922 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 11135 3300711135 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1