Number of the records: 1  

Orientace pedagogů v problematice syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte

  1. DA 10923
    Marková, Dáša, 1997-
    Orientace pedagogů v problematice syndromu týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte / Dáša Marková. -- 2019. -- 61 listů : grafy. -- Oponent Zdeněk Svoboda. -- Vedoucí práce Jaroslav Říčan. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá orientací pedagogů v problematice týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, jedná se o část teoretickou a část empirickou. Teoretická část se zaměřuje především na vysvětlení pojmů, které se týkají týraní, zneužívání a zanedbávaní dětí. V této části je také uveden význam školy a pedagogů, kteří tvoří v této problematice důležitou roli. Empirická část popisuje, jakou mají pedagogové orientaci v oblasti týraných, zneužívaných a zanedbávaných dětí. Pomocí dotazníkového šetření byl proveden výzkum a výsledky byly popsány v samotném závěru práce.. -- Abstract: This bachelor thesis is focused on the problem of teachers' orientation in child abuse and neglect. The bachelor thesis is divided into two parts, namely, the theoretical and empirical part. The theoretical part concentrates on a general explanation of meanings which are linked to the abuse and neglect of children. This part also lists the importance of schools and teachers, who play an important role in this issue. The empirical part describes the orientation of teachers in an area of the abusing and neglecting children. Research was conducted by the application of a questionnaire and the results were described in the end of this thesis.
    Svoboda, Zdeněk, 1976-. Říčan, Jaroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra pedagogiky
    syndrom CAN. zanedbávané děti. týrané děti. sexuálně zneužívané děti. psychické týrání. pedagog. physical abuse. emotional abuse. sexual abuse. neglect. teacher. bakalářské práce
    364.63-053.2:616-008.6. 364.635-053.2. 364.63-053.2. 364.633-053.2. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.