Number of the records: 1
Reklama
Title statement Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie / Pavel Horňák Personal name Horňák, Pavel, 1953-2023 (author) Edition statement Vydanie druhé, rozšírené a prepracované Publication Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2018 Phys.des. 398 stran : ilustrace (některé barevné), portréty, faksimile ; 24 cm ISBN 978-80-87500-94-1 (vázáno) Note Na obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (publisher) Subj. Headings reklama a propagace * marketingová komunikace * dějiny reklamy * reklama a propagace - etické a morální aspekty * advertising * communication in marketing * history of advertising * advertising - ethical and moral aspects Form, Genre monografie * monographs Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 658.8:316.77 * 659.1(091) * 17 * (048.8) Country Česko Language slovenština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 24957 3300041511 volný výběr P750 2018 Date due 31 days
Number of the records: 1