Number of the records: 1  

Herecky tvůrčí schopnosti pedagoga v Mš

  1. Title statementHerecky tvůrčí schopnosti pedagoga v Mš / Lucie Fronková
    Personal name Fronková, Lucie, (dissertant)
    Phys.des.72 listů : barevné ilustrace + 1 CD, 1 DVD
    NoteVedoucí práce Dana Novotná. Oponent Jana Kuželková
    AbstractBakalářská práce se zabývá herecky tvůrčími schopnostmi pedagoga v mateřské škole. Hlavním cílem práce bylo vytvoření metodického materiálu. Tento soubor průpravných her a cvičení členěných podle náročnosti má být využíván v dramatické hře. Sledujeme zde skupinu dětí, učitele a učitele v roli. Dospěli jsme k závěru, že děti vnímají učitele v roli mnohem intenzivněji a díky tomu mají hlubší prožitek za hry.
    The bachelor thesis deals with the acting creative skills of the pedagogue in kindergarten. The main aim of the thesis was the creation of methodical material. This set of preparatory games and exercises divided by difficulty is to be used in a dramatic play. We are observing group of children, teacher and teacher in role. We have come to the conclusion that children perceive teacher in role much more intensely and have a deeper experience of playing games.
    Another responsib. Novotná, Dana, 1970- (thesis advisor)
    Kuželková, Jana (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním (degree grantor)
    Subj. Headings dramatická výchova * děti předškolního věku * pedagogické dovednosti
    Subj. Headings předškolní pedagog * osobnost pedagoga * dramatické hry * pre-school pedagogue * personality of pedagogue * pre-school age * dramatic games
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect792 - Divadlo. Divadelní představení
    UDC792:37.016 * 316.346.32-053.4 * 37.091.321 * 371.321 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00178857
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 96263300709626sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.