Number of the records: 1  

Interaktivní tabule jako výukový prostředek v MŠ

  1. DA 7518
    Sádovská, Markéta, 1993-
    Interaktivní tabule jako výukový prostředek v MŠ / Markéta Sádovská. -- 2016. -- 113 listů : barevné ilustrace + 1 CD. -- Oponent Jan Melichar. -- Vedoucí práce Lukáš Círus. -- Abstract: Bakalářská práce se zabývá problematikou využití interaktivní tabule v prostředí mateřských škol. Hlavním cílem práce je vytvořit výukový materiál, který je zařazen do kontextu výchovy a vzdělávání v mateřské škole. Vytvořený materiál všestranně respektuje vývojové zvláštnosti dětí předškolního věku a pozitivně stimuluje jejich přirozený vývoj. Teoretická část reflektuje jak témata výchovy dětí v současném světě, tak i aktuální trendy současné informační společnosti. Dále diskutuje komputerizaci společnosti jako nedílnou součást globalizovaného světa a vykresluje její vliv na výchovu a vzdělávání. Praktická část sestává z naplánování projektu, tvorby výukových materiálů, realizace projektu a získávání zpětné vazby přímo v konkrétní mateřské škole v Žatci. Nedílnou součástí práce je přiložený vytvořený materiál, který doprovází komentář autorky. Nezbytnou součástí praktické části je pečlivě provedená reflexe výstupů v rámci realizovaného projektu.. -- Abstract: The bachelor thesis inquiries into use of an interactiv board in a kindergarten environment. Main goal is to create an educational system, that is put into a context of upbringing and education in the kindergarten. Created system versatilely respects development differences of children in preschool age and positively stimulates children´s natural growth. Teoreticall part reflects not only on a topic of children´s education in todays world, it also reflects on a current trend of present-day information society. Farther away it debates about computerization of society as integral part on global scale and depicts its influence on upbringing and education. Practical part is comprised of planning the project, creation of the educational system, putting into practice and gaining of feedback directly from an actual kindergarten in Žatec. Created material is integral to dissertation and it includes author´s commentary. Important component of the practical part is carefully made reflection of outputs within realized project.
    Melichar, Jan, 1940-2022. Círus, Lukáš, 1976-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Centrum pedagogické praxe
    děti předškolního věku. předškolní výchova. interaktivní tabule. mateřská škola. interactive whiteboard. preschool education. preschool age. kindergarden. bakalářské práce
    316.346.32-053.4. 373.2. 004.354.3:686.888. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.