Number of the records: 1
Marketing v cestovním ruchu
Title statement Marketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková Personal name Jakubíková, Dagmar, 1948- (author) Edition statement 2., aktualiz. a rozš. vyd. Issue data Praha : Grada, 2012 Phys.des. 313 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-247-4209-0 (brož.) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Abstract Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu Subj. Headings marketing cestovního ruchu * tourism marketing Form, Genre monografie * monographs Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 338.487:658.8 * (048.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 9181 3300014562 volný výběr P390 2012 Date due 31 days KB 9181 3300014563 volný výběr P390 2012 Date due 31 days KB 9181 3300028757 volný výběr P390 2012 Date due 31 days
Number of the records: 1