Number of the records: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. Title statementMarketing v cestovním ruchu : jak uspět v domácí i světové konkurenci / Dagmar Jakubíková
    Personal name Jakubíková, Dagmar, 1948- (author)
    Edition statement2., aktualiz. a rozš. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2012
    Phys.des.313 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4209-0 (brož.)
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AbstractDruhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou z podmínek rozvoje cestovního ruchu, dále cestovním ruchem samotným, službami spojenými s cestovním ruchem, destinacemi a marketingovými principy. Oproti prvnímu vydání je více prostoru věnováno analýze marketingového prostředí, výzkumu trhu, kupnímu chování zákazníků a procesu
    Subj. Headings marketing cestovního ruchu * tourism marketing
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC338.487:658.8 * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 91813300014562volný výběr P390 2012Date due 31 days
    KB 91813300014563volný výběr P390 2012Date due 31 days
    KB 91813300028757volný výběr P390 2012Date due 31 days
    Marketing v cestovním ruchu
    Marketing v cestovním ruchu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.