Number of the records: 1
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
Title statement Marketing a strategické řízení ve veřejných službách : jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby / Jakub Slavík Personal name Slavík, Jakub (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Grada, 2014 Phys.des. 183 s. : il., 1 portrét ; 24 cm ISBN 978-80-247-4819-1 (brož.) Edition Manažer Note Terminologický slovník Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Abstract Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a zákaznicky orientovaného strategického řízení a na jednoduchých příkladech a případových studiích ukazuje, jak je aplikovat v prostředí veřejných slu Subj. Headings veřejné služby * management * marketing * strategický management * public utilities * management * marketing * strategic planning Form, Genre monografie * monographs Conspect 005 - Management. Řízení UDC 351 * 005 * 658.8 * 005.21 * (048.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 8218 3300013220 volný výběr P710 2014 Date due 31 days KB 8218 3300027957 volný výběr P710 2014 Date due 31 days KB 8218 3300028743 volný výběr P710 2014 Date due 31 days KB 8218 3300063826 volný výběr P710 2014 Date due 31 days
Number of the records: 1