Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu konkrétního podniku

  1. Title statementAnalýza marketingového mixu konkrétního podniku [rukopis] / Veronika Grosová
    Personal name Grosová, Veronika, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.61 l., [9] l. příl. : barev. il., grafy
    NoteVed. práce Miroslav Barták
    Thesis noteBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace
    Subj. Headingsmarketing marketingový mix marketing mix promotion advertising
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 659.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165805
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 34703300703470sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.