Number of the records: 1  

Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti

  1. DA 2069
    Pokorná, Martina, 1989-
    Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti [rukopis] / Martina Pokorná. -- 2013. -- 66 l., [6] l. příl. : barev. il., schémata. -- Ved. práce Helena Michajlovská. -- Abstract: Pro každou společnost je nezbytně důležité, aby její produkty byly prodány konečnému spotřebiteli a ten byl s danými produkty spokojený. V diplomové práci je zpracováno téma ,,Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti''. Cílem je posoudit efektivnost marketingové komunikace v nadnárodní společnosti Gas Production, s. r. o. s orientací na trh České republiky a zjištění dopadu možných změn v okolí nadnárodní společnosti na její marketingovou komunikaci. Diplomová práce je rozdělena do tří kapitol. V první části jsou obecně popsány teoretické aspekty marketingové komunikace. Dále se diplomová práce zabývá charakteristikou a zhodnocením marketingové komunikace společnosti Gas Production s ohledem na trh České republiky. V poslední části diplomové práce bylo sestaveno shrnutí současného stavu marketingové komunikace v nadnárodní společnosti Gas Production s ohledem na vlivy v okolí podniku. Následně byl ze všech sepsaných poznatků sestaven závěr diplomové práce.. -- Abstract: For every company it is very important to sell all products to the final customer assuming that the customer is satisfied with the products. The thesis deals with the topic ,,Evaluation of the marketing communication in a multinational company''. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of marketing communication in multinational company Gas Production, Ltd. with the regard to the Czech market; also to determine the impact of possible changes in its marketing communication in the neighborhood of a multinational company. The thesis is divided into three chapters. The first section describes the theoretical aspects of marketing communication in general terms. The second section deals with the characterization and the evaluation of marketing communication of the company Gas Production with regard to the market in the Czech Republic. The last section of the thesis contains the summarization of the current situation of marketing communication in Gas Production with regard to the influence to the company's surroundings. From all knowledge of the research the conclusion of the thesis was made.
    Michajlovská, Helena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    marketingová komunikace. nadnárodní společnost. efektivnost. zhodnocení. nástroje. reklama. podpora prodeje. sponzorování. public relations. výstavy. veletrhy. osobní prodej. značka. image. komunikační cíle. mezinárodní komunikace. marketingové aktivity. reklamní literatura. reklamní předměty. reklama. marketingové oddělení. semináře a konference. webové stránky. komunikace s dodavateli. dlouhodobé vztahy. vlivy okolí. hospodářská krize. krizová komunikace. řízení rizik. marketing communication. multinational company. efficiency. evaluation. tools. advertising. sales promotion. sponsorship. public relations. trade shows. personal selling. brand. image. communication objectives. international communications. marketing activities. advertising literature. promotional items. advertising. marketing department. seminars and conferences. websites. communication with suppliers. long-term relationships. environmental influences. economic crisis. crisis communication. risk management. diplomové práce
    (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.