Number of the records: 1  

Politická reklama v České republice

  1. P-DP 19015
    Pavlíková, Petra, 1988-
    Politická reklama v České republice [rukopis] : na příkladě České televize / Petra Pavlíková. -- 2012. -- 48 l. -- Ved. práce Lukáš Novotný. -- Abstract: Ve své bakalářské práci pojednávám o politické reklamě a politických kampaních. Uvádím zákony, které se týkají reklamy, voleb a České televize. Zaměřuji se také na etické dokumenty a kontrolní orgány. Všímám si vlivu politické reklamy na voliče v předvolebním období. Uvádím také například stížnosti na politickou reklamu a hledám nové možnosti v řešení regulace volebních kampaní.. -- Abstract: In my bachelor work I deal with political advertising and election campaign. I present laws, whitch apply advertising, elections and Czech TV. I focus on ethical documents and control office. I take notice of political advertising effect on voters in pre-election time. I also present complaints about political advertising for example. I look for the new possibilities of solution to regulation election campaign.
    Novotný, Lukáš, 1979-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra politologie a filozofie
    Česká televize. reklama a propagace. propaganda. volební kampaň. volby. mediální zákon. advertising. political advertising. election campaign. the elections. media law. Czech TV. bakalářské práce
    32.019.5. 659.1. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.