Number of the records: 1  

Profesní orientace žáků devátých tříd se zaměřením na socioekonomický vývoj regionu Mladá Boleslav

  1. P-DP 17716
    Nezbedová, Jolana, 1984-
    Profesní orientace žáků devátých tříd se zaměřením na socioekonomický vývoj regionu Mladá Boleslav [rukopis] = Professional orientation of the ninth grade students with specialization in socioeconomic development of region Mladá Boleslav / Jolana Nezbedová. -- 2011. -- 70 l., [36] l. příl. : il., mapy. -- Ved. práce Jiří Škoda. -- Abstract: Práce je zaměřena na problematiku volby budoucího povolání a střední školy žáků devátých tříd s ohledem na socioekonomický vývoj regionu Mladá Boleslav. Cílem je zjistit, jaké faktory a důvody ovlivňují žáky při výběru budoucí střední školy a povolání a zda jedním z těchto důvodů je i socioekonomické postavení regionu, v němž žijí. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na problematiku profesní orientace. Je zde také popsán region Mladá Boleslav. Praktic ou část pak tvoří dotazníkové šetření mezi žáky devátých tříd vybraných základních škol v regionu.. -- Abstract: The work is focused on problems of choosing a future profession and secondary school of the ninth grade students with regard to socio-economic development of the region Mlada Boleslav. The aim is to identify which factors and reasons influence students in selection of future secondary school and profession whether one of these reasons is the socioeconomic status of the region in which they live. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on problems.
    Škoda, Jiří, 1972-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra geografie
    volba povolání. žáci. profesní poradenství. sociální geografie - Mladá Boleslav-oblast (Česko). Mladá Boleslav (Česko : oblast). profesní orientace. region Mladá Boleslav. career orientation. region Mladá Boleslav. diplomové práce
    331.54. 331.548. 373.3.011.3-052. 911.3:316. (437.312). (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.