Number of the records: 1  

Perspektiva života adolescentů ve výchovných zařízeních

  1. P-DP 16747
    Kriváková, Michaela, 1988-
    Perspektiva života adolescentů ve výchovných zařízeních [rukopis] / Michaela Kriváková. -- 2010. -- 85 l. : [43] l. příl. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Vojtěch Lebduška. -- Abstract: Téma mé bakalářské práce zní : Životní perspektiva adolescentů ve výchovných zařízeních. Práce je rozdělena na část teoretickou, ve které uvádím čtenáře do problematiky týkajících se dětských domovů a neúplných rodin. A na část praktickou zabývající se kvalitativním výzkumem, který je zaměřen na adolescenty mužského pohlaví ze dvou rozdílných rodinných prostředí. Každá ze skupin tvoří pět chlapců z dětského domova a pět chlapců z neúplné rodiny. Vybrala jsem si záměrně tyto dvě skupiny pro srovnání. Zajímal mne hlavně náhled na jejich budoucí život a odlišnosti mezi těmito skupinami. K výzkumu jsem použila metodu zakotvené teorie.. -- Abstract: The topic of my Bachelor?s thesis is "Life perspective of adolescents from facilities for institutionalized education?. The thesis is divided into two parts. The theoretical part introduces the reader the problematics of children?s homes and incomplete families. The practical part deals with a qualitative research aimed at male adolescents from two different family environments. Each group consists of five boys from a children's home and five boys from incomplete families. The two groups were chosen for the sake of comparison. The thesis is mainly focused on boys' future life and the differences between these two groups. Anchor theory was used in this research.
    Lebduška, Vojtěch. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie
    výchovné ústavy pro mládež. psychologie adolescentů. adolescenti. rodina. neúplná rodina. osamělí rodič. adolescence. perspektiva. dětský domov. Family. incomplete family. single parent. adolescence. perspective. Children's Home. bakalářské práce
    343.815. 159.922.8. 316.346.32-053.67. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.