Number of the records: 1  

Problematika preference barev u dětí na 1.stupni ZŠ jako prostředek usuzování jejich temperamentu

  1. Title statementProblematika preference barev u dětí na 1.stupni ZŠ jako prostředek usuzování jejich temperamentu [rukopis] / Jana Šemberová
    Personal name Šemberová, Jana, (dissertant)
    Issue data2010
    Phys.des.137 l. : [17] l. příl. : il. + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Jan Mattioli
    AbstractCílem této práce je zmapování temperamentu u vybraného vzorku žáků na prvním stupni ZŠ věk 10-11 let, chlapci, dívky ve vztahu jejich preference barev. Korelace temperamentu a preference barev bude ověřována: a) temperament metodou Eysenckova osobnostního dotazníku pro děti - varianta B, b) preference barev byla zjišťována prostřednictvím kresby duhy, při použití standardní bílé čtvrtky formátu A4, standardních vodových barev.
    The objective of this dissertation is to chart the temperament with chosen sample of first grade students at elementary school aged 10-11 years, boys, girls in relation to their colour preference.Correlation of temperament and colour preference will be verified a)temperament by method of Eysenks personal questionare for children - variant B, b) colour preference was detected through raibow drawing, by using standart white quarto paper format A4, standart water colours.
    Another responsib. Mattioli, Jan, 1955- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra psychologie (degree grantor)
    Subj. Headings temperament * barvy
    Subj. Headings temperament * preference barev * temperament * colour preference
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect159.92 - Vývojová psychologie. Individuální psychologie
    UDC159.923.4 * 159.937.51 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00067273
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    P-DP 163173149956317sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.