Number of the records: 1  

Návrat osob s poruchami příjmu potravy zpět do běžného života

  1. S-BP 4375
    Jůzová, Daniela, 1980-
    Návrat osob s poruchami příjmu potravy zpět do běžného života [rukopis] = Comeback the persons with eating disorders back to the common life / Daniela Jůzová. -- 2009. -- 66 l., [5] l. příl. : il. -- Lic. smlouva. -- Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá návratem lidí s poruchou příjmu potravy zpět do běžného života. Cílem bakalářské práce je návrh resocializačního programu, který by mohl být realizovatelný v rámci občanského sdružení Anabell, kontaktního centra Praha a napomoci lidem s poruchou příjmu potravy s návratem zpět do jejich běžného života, resp. života, který žili před svými obtížemi, spojenými s problematikou poruch příjmu potravy. Do programu byly navrhnuty volnočasové aktivity, zaměřené na kreativní (manuální) a společenské činnosti, které by v konečném důsledku mohly usnadnit lidem s poruchou příjmu potravy návrat do jejich přirozeného prostředí.. -- Abstract: This bachelor work considers the return of people with eating disorders back to the common life. Aim of this bachelor work is suggestion of re-socialization plan, which could be feasible within the civic association Anabell, contact center of Praque to help people with eating disorders to return back to their common life, respectively life, which they lived before their difficulties, related to the problem of eating disorders. The program was designed with leisure activities, aimed at creative (manual) and social activities, which ultimately could help people with eating disorders to return to their natural environment.
    Šik, Vladimír, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce
    poruchy příjmu potravy. socializace. občanská sdružení. sociální izolace. resocializace. běžný život. eating disorders. socialization. social isolation. re-socialization. common life. bakalářské práce
    061.23. 334.012.46. 316.614. 616.89-008.441.42. 616.3-008. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.