Number of the records: 1
Analýza současných marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy
Title statement Analýza současných marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy [rukopis] / Kamila Plecitá Additional Variant Titles Analýza marketingových postupů a tvorba marketingové strategie firmy Personal name Plecitá, Kamila, (dissertant) Issue data 2006 Phys.des. 45 l., 8 l. příl. : il., tabulky Note Lic. smlouva. Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2007 Another responsib. Jírová, Hana, 1938-2023 (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings firmy - Česko * marketing Subj. Headings analýza konkurence business plán cenová politika marketingová komunikace produktové portfolio segmentace trhu strategická analýza SWOT business plan competition analysis General Electric market segmentation price policy product portfolio strategic analysis SWOT analysis Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC (043)378.22 * 339.1 * 347.72 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00004612 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 3266 4212123290 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1