Number of the records: 1  

Psychologie reklamy

  1. Title statementPsychologie reklamy : nové trendy a poznatky / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Personal name Vysekalová, Jitka, 1941- (author)
    Edition statement3., rozš. a aktualiz. vyd.
    Issue dataPraha : Grada, 2007
    Phys.des.294 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    ISBN978-80-247-2196-5 (váz.)
    EditionExpert
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Subj. Headings psychologie reklamy * psychology of advertising
    Form, Genre příručky * handbooks, manuals, etc
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC659.1:159.9 * (035)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-PS 13634212126615volný výběr J500 2007prezenční výpůjčka v knihovně
    S-PS 1363 a4212126616volný výběr J500 2007Date due 31 days
    Psychologie reklamy

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.