Number of the records: 1  

Inovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s

  1. Title statementInovace zákaznického prožitku ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. / Tereza Šulanová
    Personal name Šulanová, Tereza, (dissertant)
    Phys.des.96 stran : ilustrace, grafy, schémata + 1 CD
    NoteVedoucí práce Marta Žambochová. Oponent Michaela Jánská
    AbstractPráce se zabývá zákaznickým prožitkem ve společnosti Tesco Stores ČR a.s. Cílem práce bylo vyhodnotit, jakým způsobem lze tento zákaznický prožitek inovovat. Aby došlo ke zdokonalení prožitku a k pozvednutí spokojenosti, bylo potřeba určit faktory, které mají vliv na zákaznický prožitek, a detekovat, s jakými nedostatky se během nakupování zákazníci setkávají a jaké jsou jejich neuspokojené potřeby a přání. Ke zjištění těchto údajů byla využita metoda Design Thinking. V rámci této metody bylo provedeno dotazníkové šetření, hloubkové rozhovory a etnografický výzkum. Data byla vyhodnocena pomocí popisné statistiky a neparametrických testů pro porovnání několika výběrů a také klasifikace pomocí rozhodovacích stromů. Mezi nejčastěji neuspokojené a nenaplněné potřeby patří: uspořádání a přehlednost prodejny, fronty u pokladen, zájem o zákazníka, kvalita potravin, špatné ceny u produktů, nedostatky ve věrnostním programu. V závěru práce jsou navrhnuta inovační řešení pro společnost Tesco.
    This thesis deals with customer experience in Tesco Stores ČR a.s. The aim of the thesis was to evaluate how the customer experience can be innovated. In order to improve the experience and to raise satisfaction, it was necessary to identify the factors that influence the customer experience and to detect what problems customers encounter during shopping and what are their unmet needs and wants. Design Thinking was used to identify this data. Within this method, a questionnaire survey, in-depth interviews and ethnographic research were conducted. The data were evaluated using descriptive statistics and non-parametric tests. The most common unmet and unfulfilled needs include: store layout and clarity, checkout lines, customer care, food quality, poor pricing on products, and loyalty program deficiencies. The thesis concludes by proposing innovative solutions for Tesco.
    Another responsib. Žambochová, Marta (thesis advisor)
    Jánská, Michaela (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (degree grantor)
    Subj. Headings Tesco Stores ČR a.s.
    Subj. Headings spotřebitelské chování
    Subj. Headings Design Thinking * zákazník * inovace zákaznického prožitku * Tesco * dotazníkové šetření * etnografický výzkum * hloubkové rozhovory * customer * customer experience innovation * survey research * ethnographic research * in-depth interviews
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    UDC366.1 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187787
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 144713300714471sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.