Number of the records: 1  

Činnosti sociální práce na základní škole v průběhu distanční výuky a následného návratu žáků do škol

  1. Title statementČinnosti sociální práce na základní škole v průběhu distanční výuky a následného návratu žáků do škol / Markéta Šváb Fišerová
    Personal name Šváb Fišerová, Markéta, (dissertant)
    Phys.des.46 stran : schémata + 1 CD
    NoteVedoucí práce Alexandra Petrů. Oponent Petra Auerveková
    AbstractBakalářská práce se zabývá možnostmi sociální práce ve vzdělávání na základních školách v rámci distanční výuky a následného návratu žáků do škol ve Středočeském kraji s cílem vytvořit doporučené postupy pro pedagogické pracovníky, jak v těchto situacích postupovat ve prospěch dítěte a jeho rodiny. K získání výzkumných dat byl jako hlavní metoda zvolen kvalitativní výzkum prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Práce se věnuje distanční výuce a jejím specifikům, podpoře dětí pomocí sociální práce v rámci pandemie a nalezením vhodného řešení situace, podpoře rodin pomocí činností sociální práce při vzdělávání dětí s ohledem na dopad v sociální oblasti a možnostmi podpory rodině i žákům. Na závěr je navrženo vhodné řešení a vytvoření doporučení sociální práce v kontextu distanční výuky a z toho plynoucí výstupy pro pedagogické pracovníky.
    The bachelor thesis deals with the possibilities of social work in education at elementary schools within distance learning and the subsequent return of pupils to schools in the Central Bohemian Region with the aim of creating recommended procedures for teaching staff on how to proceed in these situations for the benefit of the child and his family. To obtain research data, qualitative research through semi-structured interviews was chosen as the main method. The thesis deals with distance learning and its specifics, support for children through social work within the pandemic and finding a suitable solution to the situation, support for families through social work activities in the education of children with regard to the impact in the social area and the possibilities of support for the family and pupils. Finally, a suitable solution and creation of recommendations for social work in the context of distance learning and the resulting outputs for teaching staff are proposed.
    Another responsib. Petrů, Alexandra (thesis advisor)
    Auerveková, Petra (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra sociální práce (degree grantor)
    Subj. Headings sociální práce * základní školy * distanční vzdělávání * covid-19
    Subj. Headings Středočeský kraj (Česko : 2000-)
    Subj. Headings distanční výuka * podpora dětí pomocí sociální práce * podpora rodin pomocí činností sociální práce při vzdělávání dětí * kvalitativní výzkum * možnosti sociální práce * elementary school * distance learning * support of children through social work * support of families through social work activities in the education of children * qualitative research * possibilities of social work
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect364-1/-7 - Druhy sociální pomoci a služeb
    UDC364-78 * 373.3 * 37.018.43 * 616.98:578.834 * (437.312) * (437.11) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187280
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 139893300713989sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.