Number of the records: 1  

Marketingové možnosti a rizika vzniku společného vnitřního trhu ES 1992 pro potravinářský průmysl SRN

  1. Title statementMarketingové možnosti a rizika vzniku společného vnitřního trhu ES 1992 pro potravinářský průmysl SRN
    Main entry-corp. Ústřední výzkumný ústav potravinářského průmyslu (author)
    Issue dataPraha : Výzkumný ústav potravinářského průmyslu, 1990
    Phys.des.67 s.
    Subj. Headings Evropská společenství
    Subj. Headings marketing - Německo * mezinárodní hospodářské vztahy * potravinářský průmysl - Německo * vnitřní trh
    Subj. Headings Německo
    Form, Genre studie
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138 * 658.8 * (430) * 338.45 * 339.1 * 339.9
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-SE 9084212105014sklad DDate due 31 days

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.