Number of the records: 1  

Analýza marketingových příležitostí, tvorba, aplikace a vyhodnocení marketingového programu vybrané firmy

  1. Title statementAnalýza marketingových příležitostí, tvorba, aplikace a vyhodnocení marketingového programu vybrané firmy : [rukopis] David Kubjak
    Personal name Kubjak, David (dissertant)
    Issue data2003
    Phys.des.47 s., 3 s. příl. : tab., grafy
    Thesis noteUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomiky podniku
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings firmy * marketing
    Form, Genre bakalářské práce
    UDC339.1 * 347.7
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    S-BP 21484212116089sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.