Number of the records: 1
Analýza marketingových příležitostí, tvorba, aplikace a vyhodnocení marketingového programu vybrané firmy
Title statement Analýza marketingových příležitostí, tvorba, aplikace a vyhodnocení marketingového programu vybrané firmy : [rukopis] David Kubjak Personal name Kubjak, David (dissertant) Issue data 2003 Phys.des. 47 s., 3 s. příl. : tab., grafy Thesis note Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomiky podniku Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings firmy * marketing Form, Genre bakalářské práce UDC 339.1 * 347.7 Country Česko Language čeština Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info S-BP 2148 4212116089 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1