Number of the records: 1  

Li Kuang-jao

  1. Uniform title Grand master's insights on China, the United States, and the world. Česky
    Title statementLi Kuang-jao : státníkovy názory na Čínu, USA a svět / rozhovory a výtahy z textů sestavili Graham Allison, Robert D. Blackwill a Ali Wyne ; předmluva: Henry A. Kissinger ; přeložil: Petr Kotouš
    Varying form of titleLi Guangyao
    Personal name Lee, Kuan Yew, 1923-2015 (author)
    Edition statementVydání první
    PublicationPraha : Tomáš Krsek s.r.o., 2022
    Phys.des.xxx, 185 stran ; 21 cm
    ISBN978-80-907705-2-2 (brožováno)
    NotePřeloženo z angličtiny. Pod názvem původní edice a nakladatel: Belfer Center Studies in International Security, The MIT Press, Cambridge, Massachusetts, Londýn, Anglie
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy
    Another responsib. Allison, Graham T., 1940- (compiler)
    Blackwill, Robert D., 1939- (compiler)
    Wyne, Ali, 1987- (compiler)
    Kissinger, Henry, 1923-2023 (author of introduction)
    Kotouš, Petr, 1978- (translator)
    Subj. Headings Lee, Kuan Yew, 1923-2015
    Subj. Headings 20.-21. století
    Subj. Headings mezinárodní vztahy - 20.-21. století * zahraniční politika - Čína - 20.-21. století * zahraniční politika - Spojené státy americké - 20.-21. století * globalizace - 20.-21. století * geopolitika - 20.-21. století * politické názory a postoje * international relations - 20th-21st centuries * foreign policy - China - 20th-21st centuries * foreign policy - United States - 20th-21st centuries * globalization - 20th-21st centuries * geopolitics - 20th-21st centuries * political views and attitudes
    Form, Genre rozhovory * interviews
    Conspect327 - Mezinárodní vztahy, světová politika
    UDC327 * 316.422 * 32:911.3 * 32:316.644 * (510) * (73) * (047.53)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 426323300068102volný výběr N200 2022Date due 31 days
    Li Kuang-jao

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.