Number of the records: 1  

Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata

  1. DA 14396
    Čížková, Barbora, 1998-
    Audiovizuální reklama na produkty pro zvířata / Barbora Čížková. -- 2022. -- 52 listů. -- Vedoucí práce Vladimír Trpka. -- Oponent Irena Špačková. -- Abstract: Ve své bakalářské práci ,,Audiovizuální reklamy na produkty pro zvířata" se v praktické části věnuji zejména zkoumání společných znaků a jejich působení na diváky. V teoretické části se podíváme na základní pojmy spojené s reklamou, druhům reklamy, slovním obratům využívaným pro originální spoty a v neposlední řadě se zaměříme psychologickou stránku reklam a metody zkoumání. Na závěr zhodnotíme vliv reklamy na potencionální zákazníky a hlavní společné rysy reklam na produkty pro zvířata.. -- Abstract: This Bachelor thesis deals with the issue of audiovisual advertising for pet's products. Analytic part focuses on research of the common features and its influence on spectators. Theoretical part of the study includes basic terms involved in advertising, types of advertising and words used for making original spots. Last but not least we focus on psychological side of advertising and methods of researching. In the end we evaluate the effect of advertising influence on potencional customers and the main common features of advertisements for pet's products.
    Trpka, Vladimír. Špačková, Irena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    reklama a propagace. internetová reklama. psychologie reklamy. reklama. zvířata. produkty pro zvířata. psychologické metody. znaky reklam. advertisement. animals. products for pets. psychological methods. advertisement characters. bakalářské práce
    659.1. 659.19. 159.98:659.1. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.