Number of the records: 1
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu
Title statement Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu / Anastasiya Kruppa Additional Variant Titles Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení Personal name Kruppa, Anastasiya, (dissertant) Phys.des. 53 listů : ilustrace Note Vedoucí práce Inna Kalita. Oponent Jana Macurová Abstract Bakalářská práce je zaměřená na vývoj reklamy a propagace v ruských médiích od dob socialismu až po dnešní dobu. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy jako propagace a reklama, spolu s nimi jsou uvedeny jejich funkce a typy. Následně se práce v teoretické části věnuje jazyku reklamy a struktuře textu. V práci je uvedeno, jaké jazykové prostředky jsou často v reklamách používány. Zohledňuje psychologickou stránku reklamy, její zásadní funkce a popisuje nejčastější psychologické triky, které reklamní společností v Rusku využívají. Poslední kapitola teoretické části je věnována různým druhům medií, ve kterých se reklama v Rusku vyskytuje. Praktická část je věnována vývoji a vzhledu reklamy včetně propagace od dob SSSR až po dnešní dobu. V této části jsou uvedené konkrétní příklady reklam, sloganů a struktur reklamy. The bachelor thesis is focused on the development of advertising and promotion in the Russian media from the times of socialism to the present day. The work is divided into two parts: theoretical and practical. At the beginning of the theoretical part, basic concepts such as promotion and advertising are explained. Their functions and types are explained. Subsequently, the work in the theoretical part deals with the language of advertising and the structure of the text. Language commonly mentioned in advertisements is described. Furthermore, the work focuses on the psychological side of advertising and its functions. It also describes the most common psychological tricks used by advertising companies in Russia. The last chapter of the theoretical part is devoted to different types of media where advertising occurs in Russia. The practical part is devoted to the development and appearance of advertising and promotion from the time of the USSR to the present day. This section provides specific examples of advertising, slogan, and ad structure. Another responsib. Kalita, Inna, 1969- (thesis advisor)
Macurová, Jana (opponent)Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (degree grantor) Subj. Headings ruština * reklama a propagace * dějiny reklamy * psychologie reklamy Subj. Headings Rusko * Sovětský svaz Subj. Headings jazyk reklamy * advertising * language of advertising * promotion * psychology * Russia * USSR Form, Genre bakalářské práce Conspect 811.161.1 - Ruština UDC 811.161.1 * 659.1 * 659.1(091) * 159.98:659.1 * (470+571) * (47+57) * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184276 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 13184 3300713184 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1