Number of the records: 1  

Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu

  1. Title statementVývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu / Anastasiya Kruppa
    Additional Variant TitlesVývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení
    Personal name Kruppa, Anastasiya, (dissertant)
    Phys.des.53 listů : ilustrace
    NoteVedoucí práce Inna Kalita. Oponent Jana Macurová
    AbstractBakalářská práce je zaměřená na vývoj reklamy a propagace v ruských médiích od dob socialismu až po dnešní dobu. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětlené základní pojmy jako propagace a reklama, spolu s nimi jsou uvedeny jejich funkce a typy. Následně se práce v teoretické části věnuje jazyku reklamy a struktuře textu. V práci je uvedeno, jaké jazykové prostředky jsou často v reklamách používány. Zohledňuje psychologickou stránku reklamy, její zásadní funkce a popisuje nejčastější psychologické triky, které reklamní společností v Rusku využívají. Poslední kapitola teoretické části je věnována různým druhům medií, ve kterých se reklama v Rusku vyskytuje. Praktická část je věnována vývoji a vzhledu reklamy včetně propagace od dob SSSR až po dnešní dobu. V této části jsou uvedené konkrétní příklady reklam, sloganů a struktur reklamy.
    The bachelor thesis is focused on the development of advertising and promotion in the Russian media from the times of socialism to the present day. The work is divided into two parts: theoretical and practical. At the beginning of the theoretical part, basic concepts such as promotion and advertising are explained. Their functions and types are explained. Subsequently, the work in the theoretical part deals with the language of advertising and the structure of the text. Language commonly mentioned in advertisements is described. Furthermore, the work focuses on the psychological side of advertising and its functions. It also describes the most common psychological tricks used by advertising companies in Russia. The last chapter of the theoretical part is devoted to different types of media where advertising occurs in Russia. The practical part is devoted to the development and appearance of advertising and promotion from the time of the USSR to the present day. This section provides specific examples of advertising, slogan, and ad structure.
    Another responsib. Kalita, Inna, 1969- (thesis advisor)
    Macurová, Jana (opponent)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky (degree grantor)
    Subj. Headings ruština * reklama a propagace * dějiny reklamy * psychologie reklamy
    Subj. Headings Rusko * Sovětský svaz
    Subj. Headings jazyk reklamy * advertising * language of advertising * promotion * psychology * Russia * USSR
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect811.161.1 - Ruština
    UDC811.161.1 * 659.1 * 659.1(091) * 159.98:659.1 * (470+571) * (47+57) * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00184276
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 131843300713184sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.