Number of the records: 1  

Interpretace písní s historickou tematikou v literární výchově

  1. DA 12892
    Chocholová, Lucie, 1993-
    Interpretace písní s historickou tematikou v literární výchově / Lucie Chocholová. -- 2021. -- 50, xii listů : ilustrace. -- Vedoucí práce Václav Jindráček. -- Oponent Irena Špačková. -- Abstract: V literární výchově se při interpretaci textu dají využít metody tvůrčího psaní. Různé metody tvůrčího psaní jsou aplikovány na vybrané písně s historickou tematikou. Tyto písně tří známých českých písničkářů jsou inspirovány událostmi z českých dějin. Písně jsou využity k tvořivé práci a interpretaci. Jde především o možnost aktivního zapojení žáků do výuky, kdy nejsou pouze pasivními příjemci informací. Využití metod tvůrčího psaní podporuje vlastní tvořivost a fantazii žáků. Snahou výuky je všestranný rozvoj osobnosti, podpora samostatného myšlení, hodnocení informací a jejich vlastní prezentace.. -- Abstract: Methods of creative writing can be used in the interpretation of the text in literary education. Various methods of creative writing are applied to selected songs with historical themes. These songs by three well-known Czech singers are inspired by events from Czech history. The songs are used for creative work and interpretation. It is mainly about the possibility of active involvement of students in teaching, when they are not only passive recipients of information. The use of creative writing methods supports students' own creativity and imagination. The aim of the teaching is the all-round development of personality, support of independent thinking, evaluation of information and their own presentation.
    Jindráček, Václav. Špačková, Irena. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    literární výchova. tvůrčí psaní. písňové texty. historická tematika. píseň. literary education. creative writting. historical themes. song. diplomové práce
    82:37.016. 808.1. 82-192. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.