Number of the records: 1
Jak vnímáme sexistickou reklamu?
Title statement Jak vnímáme sexistickou reklamu? : Reprezentativní výzkum postojů české veřejnosti a kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou / autorský tým: Eva Bartáková, Lucie Čechovská, Eva Čivrná, Petra Havlíková, Krystýna Pešáková ; CVVM SOÚ AV ČR Personal name Bartáková, Eva (author) Edition statement První vydání Publication Brno : NESEHNUTÍ, 2019 Phys.des. 63 stran : ilustrace ; 30 cm ISBN 978-80-87217-61-0 (brožováno) Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii Another responsib. Čechovská, Lucie (author)
Čivrná, Eva (author)
Havlíková, Petra (author)
Pešáková, Kristýna (author)Another responsib. Centrum pro výzkum veřejného mínění Subj. Headings reklama a propagace * sexismus * výzkum veřejného mínění Form, Genre monografie Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 316.647.8:316.346.2 * 303.425 * 659.1 Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 30049 3300048936 volný výběr P750 2019 Date due 31 days
Number of the records: 1