Number of the records: 1  

Dialog ve vyučovacím procesu na 1. stupni ZŠ

  1. DA 11962
    Nováková, Lenka, 1992-
    Dialog ve vyučovacím procesu na 1. stupni ZŠ / Lenka Nováková. -- 2019. -- 119 listů : ilustrace. -- Vedoucí práce Jiří Šlégl. -- Oponent Jakub Formánek. -- Abstract: V diplomové práci se věnujeme dialogu jako principu vyučování realizovaném na 1. stupni základní školy. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy: pedagogická komunikace, vyučovací proces, podrobně je vysvětlen a rozebrán dialog. V praktické části se zabýváme samotným průběhem projektu. Jsou zde popsány všechny aktivity, které jsme s žáky realizovali. Součástí této práce je i dotazník, který zjišťuje připravenost žáků na princip dialogu.. -- Abstract: In this thesis we discuss dialogue as a principle of teaching realized at the first stage of primary school. The theoretical part describes the basic concepts: pedagogical communication, teaching process, dialogue is explained and analyzed in detail. The practical part describes with the actual course of the project. It describes all the activities that we and my students have done. Part of this thesis is also a questionnaire, which determines the readiness of students on the principle of dialogue.
    Šlégl, Jiří. Formánek, Jakub. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    pedagogická komunikace. dialog. pedagogická kompetence. vyučovací proces. učení. pedagogical communication. pedagogical competency. teaching process. teaching. dialogue. diplomové práce
    316.772.4:37. 316.776. 81'38. 82-83. 2-675. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.