Number of the records: 1
Metodologie marketingových výzkumů
Title statement Metodologie marketingových výzkumů / Ondřej Roubal, Iva Petrová, František Zich Personal name Roubal, Ondřej (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Vysoká škola finanční a správní, 2014 Phys.des. 142 s. : il. ; 26 cm + errata ISBN 978-80-7408-092-0 (váz.) Edition Eupress Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Another responsib. Petrová, Iva (author)
Zich, František, 1935- (author)Subj. Headings marketingový výzkum - metodologie * marketing research - methodology Form, Genre učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 658.8:005.52 * (075.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 27122 3300044904 volný výběr P710 2014 Date due 31 days
Number of the records: 1