Number of the records: 1
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Uniform title Ogilvy on advertising in the digital age. Česky Title statement Ogilvy o reklamě v digitálním věku / Miles Young Personal name Young, Miles, 1954- (author) Edition statement První české vydání Publication Praha : Svojtka & Co., 2018 Phys.des. 288 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, mapy ; 26 cm ISBN 978-80-256-2159-2 (vázáno) Note Překlad z angličtiny Vlastimil Juppa Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografii a rejstřík Another responsib. Juppa, Vlastimil (translator) Subj. Headings 20.-21. století Subj. Headings reklama a propagace - 20.-21. století * digitální média * internetová reklama * advertising - 20th-21st centuries * digital media * Internet advertising Form, Genre populárně-naučné publikace * popular works Conspect 659 - Reklama. Public relations. Média UDC 659.1 * 316.774:004.9 * 659.19 * (0.062) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 24526 3300040912 volný výběr P750 2018 Date due 31 days KB 24526 3300054843 volný výběr P750 2018 Date due 31 days
Number of the records: 1