Number of the records: 1  

Analýza vnímání lesa dětmi předškolního věku pomocí kresby

  1. DA 7980
    Benešová, Josefína, 1993-
    Analýza vnímání lesa dětmi předškolního věku pomocí kresby / Josefína Benešová. -- 2017. -- 51 listů : barevné ilustrace, grafy, schémata. -- Vedoucí práce Roman Kroufek. -- Oponent Lenka Minaříková. -- Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na interpretaci lesa dětmi předškolního věku pomocí kresby. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabýváme pojmy: environmentální výchova, ekologie, historie environmentální výchovy, environmentální výchova a sensitivita v předškolním věku, kurikulární dokumenty a to především RVP PV, předškolní období a na závěr hodnocení. Praktická část se věnuje samotnému výzkumu. Popisuje výzkumný vzorek, postup získávání dat potřebných pro výzkum, metody výzkumu. Zároveň je součástí práce vyhodnocení, interpretace, diskuze a závěr celého výzkumu.. -- Abstract: This thesis focuses on preschool children's interpretation of forest through drawings. This work is divided into part theoretical and practical. In the theoretical part we deal with concepts: environmental education, ecology, history of environmental education, environmental education and sensitivity in preschool period, curricular documents, preschool period, children's drawing and evaluation. The practical part is dedicated to the research itself. It describes research sample, the procedure for obtaining the data needed for research and research methods. Further it is stated evaluation of the research, interpretation, discussion and conclusion.
    Kroufek, Roman, 1979-. Minaříková, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    environmentální výchova a vzdělávání. děti předškolního věku. dětský výtvarný projev. environmentální sensitivita. environmental education. preschool period. children's drawing. bakalářské práce
    502:37.03. 316.346.32-053.4. 7.07-053.2. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.