Number of the records: 1
Hrdina nebo psanec
Title statement Hrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný] Personal name Mark, Margaret (author) Edition statement 1. vyd. Issue data Brno : BizBooks, 2012 Phys.des. 352 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-265-0027-8 (brož.) Note Přeloženo z angličtiny Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Another responsib. Pearson, Carol, 1944- (author) Subj. Headings obchodní značky * řízení značky * marketingová komunikace * archetypy * brand name products * brand management * communication in marketing * archetypes Form, Genre monografie * monographs Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.626 * 005:658.626 * 658.8:316.77 * 159.964.21 * (048.8) Country Česko Language čeština Document kind Books Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info KB 17043 3300029677 volný výběr P712 2012 Date due 31 days
Number of the records: 1