Number of the records: 1  

Hrdina nebo psanec

  1. Title statementHrdina nebo psanec : [jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů] / Margaret Mark, Carol S. Pearson ; [překlad Jiří Fadrný]
    Personal name Mark, Margaret (author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataBrno : BizBooks, 2012
    Phys.des.352 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-265-0027-8 (brož.)
    NotePřeloženo z angličtiny
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Another responsib. Pearson, Carol, 1944- (author)
    Subj. Headings obchodní značky * řízení značky * marketingová komunikace * archetypy * brand name products * brand management * communication in marketing * archetypes
    Form, Genre monografie * monographs
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.626 * 005:658.626 * 658.8:316.77 * 159.964.21 * (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 170433300029677volný výběr P712 2012Date due 31 days
    Hrdina nebo psanec

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.