Number of the records: 1  

Fotografie jako výtvarný prostředek komunikace dětí z mateřských škol

  1. DA 6421
    Martinová, Michala, 1994-
    Fotografie jako výtvarný prostředek komunikace dětí z mateřských škol / Michala Martinová. -- 2016. -- 70 listů, 8 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace + 1 CD. -- Vedoucí práce Lenka Minaříková. -- Abstract: Anotace Tématem bakalářské práce je využití fotografie jako výtvarného prostředku komunikace dětí z mateřských škol. Teoretická část je zaměřena na vývoj fotografie a její nejvýznamnější tvůrce ve světovém a českém výtvarném umění. V další části jsou popsané základní výtvarné techniky, které lze kombinovat v práci s fotografiemi v mateřské škole. Praktická část bakalářské práce obsahuje konkrétní témata a postupy jednotlivých technik vhodných pro děti předškolního věku. Součástí praktické části je fotodokumentace výtvarných prací dětí z mateřské školy.. -- Abstract: Annotation The theme of the thesis is the use of photography as an artistic means of communication of nursery school children. The theoretical part is focused on the development of photography and its most important creators in the world and Czech art. The next section describes the basic art techniques that can be combined in working with photos in kindergarten. The practical part contains specific themes and practices of individual techniques appropriate for children of preschool age. The practical part includes photographic artwork by children from kindergarten.
    Minaříková, Lenka. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra výchov uměním
    výtvarná výchova. umělecká fotografie. děti předškolního věku. malba. fantazie. barvy. art. photography. painting. fantasy. color. bakalářské práce
    72/76:37.016. 77.04. 316.346.32-053.4. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.