Number of the records: 1  

Aktivity podporující rozvoj nadaných žáků ve volném čase

  1. DA 5872
    Polka, František, 1984-
    Aktivity podporující rozvoj nadaných žáků ve volném čase / František Polka. -- 2015. -- 41 listů, 7 nečíslovaných listů příloh : barevné ilustrace, schémata + 1 DVD. -- Vedoucí práce Ivana Brtnová Čepičková. -- Abstract: Bakalářské práce je zaměřena na návrh a zjištění funkčnosti aktivit a činností pro nadané žáky. K dosažení stanoveného cíle byla prostudována a zpracována odborná literatura, která se vybraného tématu tzn. problematiky nadání (nadaní, nadaný žák, aktivity ve volném čase v ČR) týká. K pozorování byly vybrané tři aktivity, u kterých bylo sledováno chování a zájem jednotlivých respondentů. V další části byla cílem návštěva vybraných základních škol v Ústeckém kraji, ve kterých proběhlo ověřování efektivity navržených aktivit. V závěrečné části se bakalářská práce věnuje výsledkům pozorování z průběhu ověřování aktivit a činností.. -- Abstract: The thesis is focused on the proposal to determine the functionality of events and activities for gifted students. In order to achieve the stated objective, specialized literature related to the chosen issue was studied (gifted and talented pupil, leisure activities in the Czech Republic) concerns. The observations were selected three activities that have been observed behavior and the interest of the individual respondents. In another part of the aim of the visit was selected elementary schools in region, which was reviewing the effectiveness of the proposed activities. In the final part of the thesis deals with the results of observations during the verification activities and operations.
    Brtnová Čepičková, Ivana, 1958-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra primárního vzdělávání
    výchova pro volný čas. školní družiny. talentovaní žáci. talented pupil. activity. bakalářské práce
    37.03:379.8. 371.625. 373.3.011.3-052-056.45. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.