Number of the records: 1  

Komparace ruské a české reklamy

  1. DA 4748
    Gnatyková, Taťána, 1991-
    Komparace ruské a české reklamy [rukopis] / Taťána Gnatyková. -- 2015. -- 50 l. : barev. il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Jaroslava Celerová. -- Abstract: Hlavním cílem mé bakalářské práce je uvědomění si, jak důležitou roli hraje reklama v dnešní společnosti. Její síla a vliv na veřejné mínění, často hraničí s ovlivňováním a manipulací. Ve své práci se zamýšlím nad tím, jak velký význam pro lidi reklama v dnešní době má a zda je či není možné se tomuto vlivu bránit. Této problematice se věnuji jak z psychologického, tak i ze stylistického hlediska. Věřím, že touto bakalářskou prací poskytnu čtenáři jasné vysvětlení pojmu reklama včetně jejího nejdůležitějšího rozdělení se zajímavými příklady, a stejně tak mu bude moci posloužit i jako studijní materiál.. -- Abstract: The main purpose of my bachelor thesis is to convey to the society that today advertising plays a very important role. Its power and influence on public opinion often borders with manipulation and with the impact on the subconscious. In the disclosure of this subject, I would like to draw the attention to the strong influence of advertising on humanity. On how to deal with it in order not to fall under its direct impact. In this work are analyzed the problems of the advertising influence of both psychological and stylistic point of view. In my bachelor thesis, I will try to explain in detail the term "advertising", as well as its most important aspects by reviewing some interesting examples.
    Celerová, Jaroslava, 1955-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra bohemistiky
    reklama a propagace. reklamní slogany. dějiny reklamy. psychologie. logo. slogan. advertising. catchword. emblem. history of advertising. bakalářské práce
    659.1. 659.123. 659.1(091). 159.9. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.