Number of the records: 1
Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o
Title statement Marketingová strategie společnosti Ascendum Stavební stroje Czech s.r.o. / Tomáš Homola Personal name Homola, Tomáš, (dissertant) Production 2015 Phys.des. 62 listů : grafy + 1 CD Note Vedoucí práce Michaela Jánská Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2015 Another responsib. Jánská, Michaela (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketing * stavební stroje Subj. Headings marketingový mix prostředí marketingu nástroje marketingového mixu marketingová strategie stavební zařízení marketing environment marketing mix tools marketing strategies construction equipment Form, Genre bakalářské práce Conspect 339 - Obchod UDC 339.138 * 658.8 * 69-1 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171795 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 5127 3300705127 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1