Number of the records: 1
Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s
Title statement Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s. [rukopis] / Pavla Ambrožová Personal name Ambrožová, Pavla, (dissertant) Issue data 2014 Phys.des. 66 l., [2] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky + 1 CD-ROM Note Ved. práce Čeněk Celer Abstract Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy MADETA a. s. V teoretické části jsem popisovala cílovou skupinu, segmentaci trhu a teorii marketingového mixu a jeho jednotlivé nástroje, ke kterým patří produkt, cena, distribuce a propagace. V praktické části jsem zjišťovala, jak je marketingový mix využíván v praxi. Dospěla jsem k závěru, že firma využívá vcelku dobře marketingový mix. This thesis is about analysis of marketing mix of a MADETA a. s. company. In the theoretical part I described a market group, a segmentation of the market and the marketing mix and its tools, which include a product, a price, a place and a promotion. In the practical part I explored how is the marketing mix used in practice. I came to a conclusion, that the company uses marketing mix quite well. Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor) Subj. Headings segmentace trhu * marketing * reklama a propagace * konkurence Subj. Headings marketingový mix * analýza * MADETA a. s. * marketing mix * analysis Form, Genre diplomové práce Conspect 339 - Obchod UDC 339.138.017 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * 339.137 * 005.332.4 * (043)378.2 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171919 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 4278 3300704278 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1