Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s

  1. Title statementAnalýza marketingového mixu firmy MADETA a. s. [rukopis] / Pavla Ambrožová
    Personal name Ambrožová, Pavla, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.66 l., [2] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky + 1 CD-ROM
    NoteVed. práce Čeněk Celer
    AbstractTato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy MADETA a. s. V teoretické části jsem popisovala cílovou skupinu, segmentaci trhu a teorii marketingového mixu a jeho jednotlivé nástroje, ke kterým patří produkt, cena, distribuce a propagace. V praktické části jsem zjišťovala, jak je marketingový mix využíván v praxi. Dospěla jsem k závěru, že firma využívá vcelku dobře marketingový mix.
    This thesis is about analysis of marketing mix of a MADETA a. s. company. In the theoretical part I described a market group, a segmentation of the market and the marketing mix and its tools, which include a product, a price, a place and a promotion. In the practical part I explored how is the marketing mix used in practice. I came to a conclusion, that the company uses marketing mix quite well.
    Another responsib. Celer, Čeněk, 1954- (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (degree grantor)
    Subj. Headings segmentace trhu * marketing * reklama a propagace * konkurence
    Subj. Headings marketingový mix * analýza * MADETA a. s. * marketing mix * analysis
    Form, Genre diplomové práce
    Conspect339 - Obchod
    UDC339.138.017 * 339.138 * 658.8 * 659.1 * 339.137 * 005.332.4 * (043)378.2
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171919
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 42783300704278sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.