Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s

  1. DA 4278
    Ambrožová, Pavla, 1987-
    Analýza marketingového mixu firmy MADETA a. s. [rukopis] / Pavla Ambrožová. -- 2014. -- 66 l., [2] l. příl. : barev. il., grafy, tabulky + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Čeněk Celer. -- Abstract: Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu firmy MADETA a. s. V teoretické části jsem popisovala cílovou skupinu, segmentaci trhu a teorii marketingového mixu a jeho jednotlivé nástroje, ke kterým patří produkt, cena, distribuce a propagace. V praktické části jsem zjišťovala, jak je marketingový mix využíván v praxi. Dospěla jsem k závěru, že firma využívá vcelku dobře marketingový mix.. -- Abstract: This thesis is about analysis of marketing mix of a MADETA a. s. company. In the theoretical part I described a market group, a segmentation of the market and the marketing mix and its tools, which include a product, a price, a place and a promotion. In the practical part I explored how is the marketing mix used in practice. I came to a conclusion, that the company uses marketing mix quite well.
    Celer, Čeněk, 1954-. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie
    segmentace trhu. marketing. reklama a propagace. konkurence. marketingový mix. analýza. MADETA a. s.. marketing mix. analysis. diplomové práce
    339.138.017. 339.138. 658.8. 659.1. 339.137. 005.332.4. (043)378.2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.