Number of the records: 1
Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max
Title statement Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max [rukopis] / Lucie Benešová Personal name Benešová, Lucie, (dissertant) Issue data 2014 Phys.des. 56, 4 l. : grafy Note Ved. práce Miroslav Barták Abstract Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingový mix lékárenského řetězce Dr. Max v České republice. Teoretická část práce se zabývá vymezením ekonomických pojmů týkajících se tématu, které jsem vypracovala na základě odborné literatury. Praktická část je věnována rozboru marketingového mixu lékárny Dr. Max a zhodnocení odpovědí z dotazníků. Výsledkem mé práce jsou případná doporučení na zlepšení. Target of my bachalor´s theses is analyse marketing mix in pharmacy chain Dr.Max in Czech republic. First part of my theses is academic part. In this part I explain economics notions, which are experts and for the explanation I used professional books. In practical part I analyses marketing mix in pharmacy Dr.Max and I valued answers from questionaire. Consequence in my theses are specific recommendations for improvement. Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace Subj. Headings Marketingový mix * produkt * cena * lékárna * Marketing mix * product * price * promotion * placement * pharmacy Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:316.77 * 659.1 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169042 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 3468 3300703468 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1