Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max

  1. Title statementAnalýza marketingového mixu lékárny Dr. Max [rukopis] / Lucie Benešová
    Personal name Benešová, Lucie, (dissertant)
    Issue data2014
    Phys.des.56, 4 l. : grafy
    NoteVed. práce Miroslav Barták
    AbstractCílem bakalářské práce je analyzovat marketingový mix lékárenského řetězce Dr. Max v České republice. Teoretická část práce se zabývá vymezením ekonomických pojmů týkajících se tématu, které jsem vypracovala na základě odborné literatury. Praktická část je věnována rozboru marketingového mixu lékárny Dr. Max a zhodnocení odpovědí z dotazníků. Výsledkem mé práce jsou případná doporučení na zlepšení.
    Target of my bachalor´s theses is analyse marketing mix in pharmacy chain Dr.Max in Czech republic. First part of my theses is academic part. In this part I explain economics notions, which are experts and for the explanation I used professional books. In practical part I analyses marketing mix in pharmacy Dr.Max and I valued answers from questionaire. Consequence in my theses are specific recommendations for improvement.
    Another responsib. Barták, Miroslav (thesis advisor)
    Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor)
    Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace
    Subj. Headings Marketingový mix * produkt * cena * lékárna * Marketing mix * product * price * promotion * placement * pharmacy
    Form, Genre bakalářské práce
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.8:316.77 * 659.1 * (043)378.22
    CountryČesko
    Languagečeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169042
    Document kindDiploma theses
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    DA 34683300703468sklad CIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.