Number of the records: 1  

Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max

  1. DA 3468
    Benešová, Lucie, 1992-
    Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max [rukopis] / Lucie Benešová. -- 2014. -- 56, 4 l. : grafy. -- Ved. práce Miroslav Barták. -- Abstract: Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingový mix lékárenského řetězce Dr. Max v České republice. Teoretická část práce se zabývá vymezením ekonomických pojmů týkajících se tématu, které jsem vypracovala na základě odborné literatury. Praktická část je věnována rozboru marketingového mixu lékárny Dr. Max a zhodnocení odpovědí z dotazníků. Výsledkem mé práce jsou případná doporučení na zlepšení.. -- Abstract: Target of my bachalor´s theses is analyse marketing mix in pharmacy chain Dr.Max in Czech republic. First part of my theses is academic part. In this part I explain economics notions, which are experts and for the explanation I used professional books. In practical part I analyses marketing mix in pharmacy Dr.Max and I valued answers from questionaire. Consequence in my theses are specific recommendations for improvement.
    Barták, Miroslav. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku
    marketingová komunikace. reklama a propagace. Marketingový mix. produkt. cena. lékárna. Marketing mix. product. price. promotion. placement. pharmacy. bakalářské práce
    658.8:316.77. 659.1. (043)378.22

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.