Number of the records: 1
Marketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s
Title statement Marketingová strategie a rozvoj sportovního klubu: HIPODROM MOST a. s. [rukopis] / Aleš Puc Additional Variant Titles Marketingová strategie sportovního klubu: využití marketingových postupů, využití exaktní SWOT analýzy při strategii rozvoje klubu aj. Personal name Puc, Aleš, (dissertant) Issue data 2014 Phys.des. 51 l., [8] l. příl. : il., grafy, mapy, schémata, tabulky Note Ved. práce Jaroslav Pilný Thesis note Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Another responsib. Pilný, Jaroslav, 1932-2021 (thesis advisor) Another responsib. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (degree grantor) Subj. Headings marketingový management * benchmarking * řízení vztahů se zákazníky Subj. Headings BSG matice buzz marketing cílení vztahy s veřejností SWOT analýza tržní podíl umisťování virální marketing word of mouth marketing market share positioning public relations targeting virus marketing word of mouth marketing Form, Genre bakalářské práce Conspect 658 - Řízení a správa podniku UDC 658.8:005 * 005.642.1 * 005.346 * (043)378.22 Country Česko Language čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169077 Document kind Diploma theses Call number Barcode Sublocation Volný výběr Info DA 3454 3300703454 sklad C In-Library Use Only
Number of the records: 1