Number of the records: 1  

Geomarketing

  1. Title statementGeomarketing : methods and strategies in spatial marketing / edited by Gérard Cliquet
    Edition statement1st pub.
    Issue dataLondon : ISTE, 2006
    Phys.des.327 s. : il., mapy
    ISBN1-905209-07-X (váz.)
    EditionGeographical information systems series
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginalLe géomarketing : méthodes et stratégies du marketing spatial
    Another responsib. Cliquet, Gérard (editor)
    Subj. Headings cílený marketing * spotřebitelské chování * segmentace trhu
    Form, Genre studie
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC658.89 * 366.1 * 339.138.017 * (048.8)
    CountryVelká Británie
    Languageangličtina
    Document kindBooks
    Call numberBarcodeSublocationVolný výběrInfo
    KB 48093300007586MG - Jánská Mgr.In-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.